Bouwjaar | 10-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.138 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-393-GK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.138 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-393-GK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vingerhoets Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bleijenhoek 32 |
Postcode | 5531 BN |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 381691 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vingerhoetsbladel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 83 kW (113 PK)
Vermogen brandstofmotor: 147 kW (200 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.850 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 1.270 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): TOP zekerheidspakket: TOP Zekerheidspakket: Het TOP zekerheidspakket biedt 12 maanden BOVAG garantie + extra zekerheden. Vingerhoets Autobedrijf Bladel biedt u dit pakket voor 895,- euro. o Gratis tenaamstelling o 12-maanden Bovag-garantie o De onderhoudsbeurt is uitgevoerd volgens fabrieksnorm en onderhoudsschema o 12 maanden APK o 12 maanden onderhoudsvrij (maximaal 10.000 gereden kilometers) o Uitgebreide inspectie (op meer dan 100 controlepunten) o Airco onderhoud (geurbehandeling / vullen van het systeem) o Distributieriem minimaal 12 maanden onderhoudsvrij (maximaal 20.000 gereden kilometers) o 12 maanden mobiliteitsservice met Europa dekking o Gratis vervangend vervoer bij garantie reparaties (maximaal 4 dagen, excl. brandstof) o 50% korting op eerst volgende onderhoudsbeurt (Basisbeurt; technische controles, verversen van olie en vervangen het oliefilter) o Brandstoftank 1/2 vol bij aflevering o De kilometerstand is gecontroleerd bij de Nationale Autopas o Reiniging interieur o Reiniging exterieur o Kleine lakbeschadigingen bijgewerkt o 12 maanden gratis bijvullen van vloeistoffen, verlichting herstellen en controle bandenspanning o 14 dagen of 750 kilometer omruilgarantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Wat een schitterend complete, sportieve en mooi exemplaar bieden wij u aan.
In Brabant bij Vingerhoets Autobedrijf Bladel B.V. treft u deze auto aan.
We timmeren met de familie al meer dan 100 jaar aan de weg en onze slogan luidt niet voor niets: Vingerhoets; Vierde Generatie Eersteklas Service !
Bel 0497-381691 en informeer naar de beschikbaarheid, kom langs en maak een vrijblijvende proefrit.
De 508 PSE levert 360 pk en 520 Nm koppel en beschikt over vierwielaandrijving. Daarmee is het de sterkste serieproductie-Peugeot ooit. De sprint naar de 100 km/h zit erop in 5,2 seconden en de topsnelheid bedraagt 250 km/h. Dat maakt een sprintje tegen Duitse concurrenten ineens een stuk interessanter.
Plug-inhybride aandrijfgeheel met systeemvermogen van 360 pk
1,6 liter-turbobenzine me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.