Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid GT-Line 255 PK LUXE LEDER | MASSAGESTOEL | PANO |

€ 40.940,- incl. BTW

Bouwjaar 2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.807 km
Deuren 5
Kenteken R-930-HH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 187 kW (255 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid GT-Line 255 PK LUXE LEDER | MASSAGESTOEL | PANO |


€ 40.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.807 km
Deuren 5
Kenteken R-930-HH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 187 kW (255 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RG Ulvenhout BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaamsebaan 8
Postcode 4851 SN
Plaats Ulvenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5612307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rggroep.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

RG Ulvenhout besteedt veel aandacht aan een juiste aflevering van de door u aangeschafte occasion. De vermelde verkoopprijs is een all-in prijs; dit omvat standaard 12 maanden BOVAG-garantie, 12 maanden mobiliteitsgarantie, poetsbeurt, onderhoudsbeurt, een Algemene Periodieke Keuring (APK) die geldig is en de Nationale AutoPas. Om u nog meer zekerheid te geven, is het ook mogelijk om nog eens 12 maanden extra garantie bij te kopen! U heeft dan maar liefst 24 maanden garantie. Deze garantie kan alleen bijgekocht worden op jong gebruikte occasions van maximaal 5 jaar oud en met een kilometerstand tot 100.000. INRUIL IS ALTIJD MOGELIJK ! De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie