Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion 301PK | Pano | Leder | Sfeer | VOL Garantie

€ 23.980,-

Bouwjaar 13-10-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.202 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion 301PK | Pano | Leder | Sfeer | VOL Garantie


€ 23.980,-

Algemeen

Bouwjaar 13-10-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.202 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Avalon B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Atelierstraat 13
Postcode 5056 DZ
Plaats Berkel-Enschot
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2340912 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoavalon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2013 - dec 2016
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze Volkswagen Golf staat voor u klaar! Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Het lederen interieur koestert zich in het invallende daglicht dat door het elektrisch bediend glazen panorama dak komt. En frisse lucht is een kwestie van één druk op de knop. Het kan niet op! Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, zwarte hemelbekleding, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, sportstuur met schakelpaddels, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie