Volkswagen Golf 2.0 TDI Comfortline Navigatie

€ 7.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 250.030 km
Deuren 5
Kenteken RR-153-T Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI Comfortline Navigatie


€ 7.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 250.030 km
Deuren 5
Kenteken RR-153-T Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Veghel
Contactpersoon Noud Peters
Adres Heuvelplein 5
Postcode 5463 XG
Plaats Veghel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 317747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohandelveghel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Geen

Autohandel Veghel B.V. heeft altijd een zeer ruim aanbod aan diverse occasions.
Ik werk alleen op afspraak, dus altijd even bellen van te voren voordat u gaat rijden en voor een gesloten poort staat ?. De prijzen van de auto's die ik aanbied zijn uiterst scherpe meeneemprijzen, dit omdat ik zelf geen eigen werkplaats heb en ze niet technisch nagekeken zijn. Het is dus zo meenemen zonder garantie en klaarmaken in welke vorm dan ook. Betaling is contant tot maximaal € 9750,- (biljetten niet groter dan €200,- en €500,-) of eventueel via een tikkie per bank (denk daarbij wel aan de 4 uur die een bank tegenwoordig hanteert voor de verwerking tot pinnen/opnemen/overmaken boven een bepaald bedrag).

Het inruilen van uw huidig voertuig tegen handelsprijs behoort ook tot de mogelijkheden. Voor een indicatie van de handelsprijs kunt u foto's en informatie sturen per Whatsapp naar +31683054171 Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autohandelveghel.nl
 

Om eventuele teleurstellingen te voorkomen, adviseer ik u voorafgaand aan uw bezoek contact met mij op te nemen zodat ik de beschikbaarheid van de betreffende auto kan garanderen.
Neem een kijkje in mijn aanbod of kom langs (alleen op afspraak omdat ik ook veel onderweg ben)
 

Graag tot ziens bij
Autohandel Veghel
Heuvelplein 5 in Veghel

Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie