Volkswagen Golf 1.6 TDI 110pk BlueMotion High R line
n.o.t.k.
Bouwjaar | 08-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.894 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KXS-33 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.894 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KXS-33 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Select Parts Occasion Centrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Telefoonstraat 2b |
Postcode | 5428 GJ |
Plaats | Venhorst |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57547891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.selectpartsveghel.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4255 x 1799 x 1452 cm
Wielbasis: 2.637 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 640 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Te koop zeer nette Volkswagen Golf 7..
Auto is altijd netjes onderhouden altijd op tijd zijn beurten gehad dit is netjes terug te zien in het onderhoudsboekje. Er is nooit op bezuinigd altijd een liefhebbers auto geweest wat zeer zeker te zien is aan de staat van de auto. Auto is zoals op de foto's te zien compleet R uitgevoerd zowel interieur als exterieur. Overigens beschikt de auto ook over een NAP Certificaat ( Nationale Auto Pas)
Vraagprijs is Meeneemprijs!
Financiering & Lease is mogelijk vraag naar de mogelijkheden...!
= Bedrijfsinformatie =
Select Parts Veghel Occasions is gevestigd in Venhorst en is een universeel Autobedrijf met een snel wisselende voorraad. Wij zijn RDW Erkend en kunnen uw auto gelijk op naam zetten en wij ruilen graag uw huidige auto in waarbij u tevens een vrijwaring ontvangt. Indien u niet de gewenste auto kunt vinden kunnen wij ook via een zoekopdracht ook uw auto inkopen.
Wij hanteren geen aflever kosten !!
Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie.
Wij zijn 7 dagen in de week van 8:00 uur tot 20:00 uur op afspraak geopend!
Bel eerst voordat u langs komt om teleurstellingen te voorkomen wij zijn namelijk ook regelmatig onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.