Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Airco / Navi / APK / Trekhaak

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 202.043 km
Deuren 3
Kenteken RH-276-G Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Airco / Navi / APK / Trekhaak


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 202.043 km
Deuren 3
Kenteken RH-276-G Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hago Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slimstraat 27
Postcode 5071 EG
Plaats Udenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14827089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Www.hagoautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.261 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze Golf vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare lendensteun, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.

Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen niet alleen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor, maar hij beschikt ook over parkeersensoren voor en achter, die u helpen om gemakkelijk in te parkeren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Ook lederen stuur, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem. Veiliger en zuiniger? Het bandenspanningscontrolesysteem draagt daaraan bij.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Volkswagen wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige auto is mogelijk!

Garantie en/of financiering zijn mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.

Wij kunnen de auto op locatie tenaamstellen.

7 dagen geopend op afspraak - Graag vooraf bellen voor een bezichtiging /

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie