Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross Navi/PDC/LMV

€ 8.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-01-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.625 km
Deuren 5
Kenteken 14-SXD-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross Navi/PDC/LMV


€ 8.499,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.625 km
Deuren 5
Kenteken 14-SXD-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spundelseweg 35B
Postcode 4715 RB
Plaats Rucphen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rjo-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 159 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Voor je gezin, je werk of gewoon lekker voor jezelf: een onvervalste Volkswagen. Das Auto. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Natuurlijk is deze Volkswagen Golf voorzien van cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, bestuurders-informatie-systeem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.

Even bellen voor een afspraak en deze Volkswagen staat voor u klaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie