Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI / NAVI-MULTIEMEDIA / E APK / LEDER INTR

€ 4.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-01-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 250.963 km
Deuren 5
Kenteken 82-RS-KR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI / NAVI-MULTIEMEDIA / E APK / LEDER INTR


€ 4.949,-

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 250.963 km
Deuren 5
Kenteken 82-RS-KR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Necocars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Grantstraat 31
Postcode 5015 BA
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13131408 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.necocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.339 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Door de jaren heen heeft Volkswagen talloze verschillende modellen gebouwd, maar daarbij stonden altijd dezelfde kwaliteiten centraal: een geweldige bouwkwaliteit, veilig weggedrag en uitstekend comfort. Die kwaliteiten vindt u dus ook terug in deze Golf. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Houdt u van een stijlvolle uitvoering? Dan zal het lederen interieur u zeker bevallen. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Volkswagen Golf heeft verwarmbare voorstoelen. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. En deze auto heeft ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!Adres gegevens:
Goirkekanaaldijk 4
5046 AT Tilburg

Openingstijden

****ALTIJD BELLEN VOOR VERTREK I.V.M NIET ALTIJD OP LOCATIE****

Maandag t/m Vrijdag 8:30-20:00 (na 18:00 op afspraak mogelijk)
Zaterdag t/m 10:00-16:00
Zondag alleen op afspraak

WIJ ADVISEREN ALTIJD VAN TE VOREN TE BELLEN IVM NIET ALTIJD OP LOCATIE!

= Bedrijfsinformatie =

***ALTIJD BELLEN VOOR LOCATIE INFO

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie