Volkswagen Golf 1.6 FSI Goal Dealer onderhouden 116PK 1e eigenaar Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn
€ 6.490,-
Bouwjaar | 25-07-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-858-HT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 FSI Goal Dealer onderhouden 116PK 1e eigenaar Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn
€ 6.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-858-HT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | I-Cars Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thijssenweg 17c |
Postcode | 4845 PJ |
Plaats | Wagenberg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14666661 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.icarsautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Breedte: 176 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart / Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie 1 week + wettelijke garantie (12 maanden garantie)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Een mooie en in zeldzame staat verkerende Volkswagen 1.6 FSI van de 1e eigenaar en Dealer onderhouden. Een unieke auto in zo'n staat met zijn goede uitrusting met maar liefst 116 PK! Let op, dit is een variant met 116 pk! Ook nog de betrouwbare FSI motor! Vooral de mooie bordeaux/rood kleur/lak, Goal interieur bekleding, climatronic, AEZ 17 inch lichtmetalen velgen, Xenon met led dagrijverlichting, achterverlichting led, parkeersensoren achter, bochtverlichting en opendak maakt hem qua interieur en exterieur geweldig en compleet. Een Duitse kwaliteit dus! Het is een auto geweest van een liefhebber geweest en het voertuig is volledig Dealer onderhouden (aantoonbaar)! Ook qua onderhoud dus niet bezuinigd, wat meer vertrouwen geeft aan deze auto! Altijd netjes onderhouden waarbij alles tevens ook in de onderhoudsboekje en/of facturen bestempeld staat, wat tevens de kilometerstand ook kloppend maakt! Volledig en zeer netjes onderhouden dus, wat ook meer garantie geeft aan zijn onderhoud. A kwaliteit All-season banden, wat ook wel wat over de onderhoud zegt. Het voertuig ziet er netjes uit, geen deukjes en haast geen krasjes aanwezig. In een nette staat! Onderscheidt wat deze auto maakt is dat hij volledig Volkswagen Dealer is onderhouden, afkomstig is van de 1e eigenaar, Led/Xenon verlichting, Schuif/kantel dak en parkeersensoren heeft. Met zijn handgeschakelde, sterke en betrouwbare motor heeft hij voldoende kracht voor een ultieme rijervaring. Kortom U heeft geen omkijk naar het voertuig, kopen en zorgeloos rijden! Met zijn lage kilometerstand, waar U jarenlang van zult profiteren. Bent U nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Golf te reserveren. U bent van harte welkom voor een bezichtiging/proefrit. Koffie staat klaar!
Beschikbare afleverpakketten:
*Afleverpakket 1 (Gratis)
-Kenteken overschrijven
-1 week garantie op draaien
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.