vorige 117 van 2.390 volgende

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive | 1e Eigenaar |

€ 20.945,-

Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.538 km
Deuren 5
Kenteken H-490-PV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive | 1e Eigenaar |


€ 20.945,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.538 km
Deuren 5
Kenteken H-490-PV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Bergen op Zoom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonlaan 9
Postcode 4622 RB
Plaats Bergen op Zoom
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 241250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jun 2019

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Toyota Approved: o 12 maanden "Toyota approved" garantie (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Reiniging in- & exterieur o Hybride Zekerheid Controle o Toyota kwaliteitschecklist o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer Ja** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Deze goed onderhouden Toyota C-HR heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. De aanwezige hybride motor is een slimme extra. Tijdens het rijden en remmen laadt de accu bij, zodat de elektromotor de brandstofmotor kan ondersteunen of het zelfs helemaal overnemen. Dat scheelt in kosten! Ook in de winter en als het koud is, heb je het snel weer warm dankzij de stoelverwarming in deze auto. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Je ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot jouw voorligger. Als je regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trek

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie