Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone / Navi / Trekhaak

€ 29.450,-

Bouwjaar 12-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.258 km
Deuren 5
Kenteken T-443-ZZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 112 kW (153 pk)

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone / Navi / Trekhaak


€ 29.450,-

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.258 km
Deuren 5
Kenteken T-443-ZZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 112 kW (153 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice VDB B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Looi 1-D
Postcode 5441 XB
Plaats Oeffelt
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 362263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservice-vdb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone / Navi / Trekhaak


- Kenteken: T-443-ZZ
- Merk: Toyota
- Model: C-HR
- APK tot: 12-08-2024
- Tellerstand: 70258 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Ash Grey Metalic / Zwart dak
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1987 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M20A
- Vermogen: 112 kW / 153pk
- Ledig gewicht: 1460 kg
- Max. trekgewicht: 725 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 440 cm
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Velgmaat: 18 inch


Bijzondere opties & accessoires

- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Afwijkende dakkleur
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatisch inparkeerfunctie
- Dodehoek detectie
- Keyless start
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Navigatiesysteem full map
- Trekhaak met afneembare kogel
- Verwarmde voorstoelen en stuurwiel
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatisch inparkeerfunctie
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Toyota Touch 2 Go navigatiesysteem
- Verwarmde voorstoelen en stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie


Deze prachtige Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone is uitgevo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie