Bouwjaar | 06-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-378-LD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-378-LD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autonique B.V. |
Contactpersoon | Brian Gremmen |
Adres | Loopkantstraat 10A |
Postcode | 5405 NB |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 248050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonique.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 182 km/u
Ledig gewicht: 1.350 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Zeldzame Impreza AWD automaat!...Mocht u geïnteresseerd zijn in een van onze voertuigen, dan vragen wij u een afspraak te maken. Wij plannen samen met u graag een bezichtiging. Zo kunnen wij ruimschoots de tijd en aandacht schenken aan de potentiële aanschaf van uw nieuwe occasion.
Wij werken altijd met All-In prijzen dus zonder afleverkosten!
Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk, aanvragen kunt u per mail of Whatsapp versturen.
Autonique
Loopkantstraat 10a
5405 NB Uden
info@autonique.nl
Telefoon: 0413-248050
Whatsapp: 06-82484994
Brian Gremmen: 06-53389025
Julian Oomkes: 06-24199600
Wij doen onze uiterste best om de advertentie zo compleet mogelijk aan te vullen, echter zijn publicatiefouten nooit uitgesloten. Wij vragen u als consument te allen tijde te controleren of de voor u doorslaggevende opties niet ontbreken. Bij aanvullende vragen/opmerkingen staan wij u graag te woord.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.