Bouwjaar | 14-07-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 292.732 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-TG-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 292.732 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-TG-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Verstappen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 38 |
Postcode | 5715 PV |
Plaats | Lierop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bverstappen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4485 x 1735 x 1585 cm
Wielbasis: 2.525 cm
Inhoud laadruimte: 387/1.592 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 254 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R17
ZEER MOOIE AUTO VOOR ZIJN LEEFTIJD EN KILOMETERS, ZIEN EN PROEFRIJDEN IS 100% KOPEN, RESENT (03-2023) VOORZIEN VAN 4 NIEUWE BANDEN, NIEUWE DYNAMO, NIEUWE ACHTERSCHOKBREKERS, NIEUWE BOUGIE'S EN BEURT !!!! SUPER AUTO, ZEER APARTE EN UNIEKE AUTO DIE BIJNA GEEN TE KOOP STAAN EN ZEKER NIET IN DEZE UITVOERING EN STAAT, GENOEMDE PRIJS IS EEN ZEER SCHERPE EN VASTE ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!! VASTE PRIJS !!! FIXED PRICE !!! FESTEN PREIS !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Forester | Nog veelzijdiger
Als er één ding is dat de Subaru Forester kenmerkt, dan is dat veelzijdigheid. Wie voor een Forester kiest wil functionaliteit en comfort en terreinwaardigheid en veiligheid en... eigenzinnigheid! Subaru kiest namelijk steevast voor een andere insteek dan andere merken en daarom is de Forester al sinds de eerste generatie uit 1992 geliefd als alleskunner. Kan de vijfde generatie dat succes voortzetten?
De Subaru Forester is een echte alleskunner: comfortabel op de openbare weg, vaardig in het terrein. De eigenzinnige insteek van Subaru maakt de Forester tot een auto die een trouwe schare fans heeft.
Plus
- comfortabel op de openbare weg, vaardig in het terrein
- ruim en praktisch
Min
- fors verbruik, ook met e-Boxer
- significante prijsverhoging t.o.v. vorige generatie
Conclusie
Subaru introduceert de vijfde generatie van de Forester. Veelzijdigheid staat daarbij wederom op de eerste plaats. En dus is tijdens de proefrit alles geprobeerd! Als het gaat om ruimte overtuigt de Forester 2020 met volop hoofd- en beenruimte voor- en achterin. De uitrusting is compleet, zowel op het gebied van comfort als veiligheid.
De prestaties van de e-Boxer zijn ruim voldoende, maar ondanks de mild-hybrid techniek blijft het verbruik fors. De rijeigenschappen zijn goed en dankzij een zeer vertrouwenwekkend gevoel leent de Forester zich ook voor het afleggen van langere afstanden. Ten opzichte van de vorige generatie van de Forester is de wegligging het grote pluspunt van de nieuwe generatie.