Seat Inca 1.9 SDi Entry e apk

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-06-2002
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 287.283 km
Deuren 4
Kenteken 56-BD-ZJ
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 47 kW (64 pk)

Seat Inca 1.9 SDi Entry e apk


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2002
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 287.283 km
Deuren 4
Kenteken 56-BD-ZJ
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 47 kW (64 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wesley Heeren Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 54E
Postcode 4711 NH
Plaats St Willebrord
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17279353 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wesleyheerenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 20,1 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.635 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
Emissieklasse: Euro 3

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 91 per kwartaal

Deze Seat Inca komt uit 2002, werd geleverd van 16-07-2001 tot 31-12-2003. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 47 kW (64 PK) en een cilinderinhoud van 1896 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 144 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 20,1 seconden. De APK is geldig tot 28-06-2025

BIJZONDER NETTE EN COMPLEET DEALER ONDERHOUDEN SEAT INCA VAN 1e EIGENAAR !!

= Bedrijfsinformatie =

tenaamstellen kunnen we bij ons op kantoor en is geheel gratis ! kom dus gerust een keertje langs de koffie staat klaar !!

Wilt u niet graag het huis uit en heeft u toch een leuke auto gezien die u graag wilt kopen dan bieden wij ook de mogelijkheid om deze geheel bij u thuis af te leveren !!

Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk wanneer u vooraf een prijs indicatie wenst neem dan even per mail of telefonisch contact met ons op zodat we een beter beeld kunnen schetsen van de auto zoals kenteken, staat, opties en km stand en een richtprijs u bent van harte welkom in ons bedrijf BIJ INTERESSE KUNT U BELLEN: 06-17279353

VOOR MEER INFO ZIE ONZE WEBSITE

Hoewel de informatie op deze website of andere communicatie-uitingen permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze website of andere communicatie-uitingen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Inca | Door weer en wind

Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.

Autotest | Seat Inca Door weer en wind

De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.

Plus

  • zeer praktisch
  • gunstige prijs
  • stuurbekrachtiging

Min

  • stevig verbruik
  • luidruchtig

Conclusie

De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.

De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.

Deel deze advertentie