Bouwjaar | 28-06-2002 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 287.283 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 56-BD-ZJ |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2002 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 287.283 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 56-BD-ZJ |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wesley Heeren Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 54E |
Postcode | 4711 NH |
Plaats | St Willebrord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17279353 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wesleyheerenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 20,1 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.635 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 91 per kwartaal
Deze Seat Inca komt uit 2002, werd geleverd van 16-07-2001 tot 31-12-2003. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 47 kW (64 PK) en een cilinderinhoud van 1896 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 144 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 20,1 seconden. De APK is geldig tot 28-06-2025
BIJZONDER NETTE EN COMPLEET DEALER ONDERHOUDEN SEAT INCA VAN 1e EIGENAAR !!
= Bedrijfsinformatie =
tenaamstellen kunnen we bij ons op kantoor en is geheel gratis ! kom dus gerust een keertje langs de koffie staat klaar !!
Wilt u niet graag het huis uit en heeft u toch een leuke auto gezien die u graag wilt kopen dan bieden wij ook de mogelijkheid om deze geheel bij u thuis af te leveren !!
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk wanneer u vooraf een prijs indicatie wenst neem dan even per mail of telefonisch contact met ons op zodat we een beter beeld kunnen schetsen van de auto zoals kenteken, staat, opties en km stand en een richtprijs u bent van harte welkom in ons bedrijf BIJ INTERESSE KUNT U BELLEN: 06-17279353
VOOR MEER INFO ZIE ONZE WEBSITE
Hoewel de informatie op deze website of andere communicatie-uitingen permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze website of andere communicatie-uitingen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Inca | Door weer en wind
Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.
De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.
Plus
- zeer praktisch
- gunstige prijs
- stuurbekrachtiging
Min
- stevig verbruik
- luidruchtig
Conclusie
De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.
De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.