Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 / airco

€ 3.600,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 261.098 km
Deuren 5
Kenteken 64-VPZ-6
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 / airco


€ 3.600,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 261.098 km
Deuren 5
Kenteken 64-VPZ-6
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HvR Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kanaalstraat 41B
Postcode 5691 NB
Plaats Son En Breugel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51817611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hvrtrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's bekijk onze website. For more pictures check our website. www.hvrtrading.nl

- Financiering is eventueel mogelijk.
- Inruil is mogelijk.

Wij zijn een RDW erkend bedrijf, met ruim 25 jaar ervaring in de autobranche. Uiteraard kunnen we uw oude auto direct vrijwaren en de nieuwe auto op uw naam zetten.
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om te pinnen of te telebankieren

Voor een kop koffie en een proefrit bent u van harte welkom!

We hebben altijd ongeveer 70 personen en bedrijfswagens op voorraad.
Ook kunt u op onze website onze bedrijfsvoorraad vinden www.hvrtrading.nl

HVR Trading
Kanaalstraat 41b
5691 NB Son & Breugel
mob: +31(0)651817611
info@hvrtrading.nl
www.hvrtrading.nl

openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tm 17:30 uur
zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur

onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie