Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 Générique 1e EIG|NAP|NWE APK

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-05-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 204.115 km
Deuren 5
Kenteken 70-VRJ-7
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 Générique 1e EIG|NAP|NWE APK


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 204.115 km
Deuren 5
Kenteken 70-VRJ-7
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MTR Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Staarten 19
Postcode 5281 PK
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mtrautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.115 kg
GVW: 2.960 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Renault Trafic uit 2008 met een 2.0 diesel motor. Deze origineel Nederlandse auto is afkomstig van zijn 1e eigenaar, heeft een logische NAP kilometerstand en wordt geleverd met een nieuwe APK.

De bus rijdt en schakelt goed.

LET OP! Prijs is exclusief btw.

Inruil is bespreekbaar.

Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!

Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.

LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.

Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475

Met vriendelijke groet,

MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie