Bouwjaar | 26-05-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 204.115 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-VRJ-7 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 204.115 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-VRJ-7 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mtrautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.115 kg
GVW: 2.960 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Renault Trafic uit 2008 met een 2.0 diesel motor. Deze origineel Nederlandse auto is afkomstig van zijn 1e eigenaar, heeft een logische NAP kilometerstand en wordt geleverd met een nieuwe APK.
De bus rijdt en schakelt goed.
LET OP! Prijs is exclusief btw.
Inruil is bespreekbaar.
Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475
Met vriendelijke groet,
MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!