Renault Master T35 2.3 dCi L2 Eco DC Kipper | Export/Handel

€ 10.950,-

Bouwjaar 2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 197.429 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2 Eco DC Kipper | Export/Handel


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 197.429 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf T. van der Burgt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hunnenpad 4b
Postcode 5349 BG
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 455022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tonvanderburgtautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: okt 2012 - jul 2014

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 2.167 kg
Wielbasis: 368 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Frans kenteken!

= Bedrijfsinformatie =

****** Let op ! Wij zijn wij alleen op afspraak open , Bel voor afspraak 06-53151904 ! of E-mail: info@tonvanderburgtautos.nl ******

Welkom bij Autobedrijf Ton van der Burgt

Gelieve een afspraak te maken, dan zorgen wij dat we aanwezig zijn!

Ons bedrijf bestaat al vanaf 1986 !

- Wij betrekken de auto's hoofdzakelijk van dealers
- Wij hebben dan ook een ruime sortering
- Wij werken als groothandel
- Wij kunnen daardoor scherpe prijzen hanteren
- Wij berekenen geen afleveringskosten

We zien u graag bij,

Autobedrijf Ton van der Burgt
Hunnenpad 4b
5349BG Oss

Tel: 0412-455022
E-mail: info@tonvanderburgtautos.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie