Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 197.429 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 197.429 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. van der Burgt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunnenpad 4b |
Postcode | 5349 BG |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 455022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonvanderburgtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: okt. 2012 - jul. 2014
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 2.167 kg
Wielbasis: 368 cm
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Frans kenteken!
= Bedrijfsinformatie =
****** Let op ! Wij zijn wij alleen op afspraak open , Bel voor afspraak 06-53151904 ! of E-mail: info@tonvanderburgtautos.nl ******
Welkom bij Autobedrijf Ton van der Burgt
Gelieve een afspraak te maken, dan zorgen wij dat we aanwezig zijn!
Ons bedrijf bestaat al vanaf 1986 !
- Wij betrekken de auto's hoofdzakelijk van dealers
- Wij hebben dan ook een ruime sortering
- Wij werken als groothandel
- Wij kunnen daardoor scherpe prijzen hanteren
- Wij berekenen geen afleveringskosten
We zien u graag bij,
Autobedrijf Ton van der Burgt
Hunnenpad 4b
5349BG Oss
Tel: 0412-455022
E-mail: info@tonvanderburgtautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!