vorige 452 van 3.093 volgende

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Intens // FULL LED // CAMERA+SENSOREN // HALF LEDER // BOSE AUDIO //

€ 22.945,- incl. BTW

Bouwjaar 16-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.132 km
Deuren 5
Kenteken Z-607-LK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Intens // FULL LED // CAMERA+SENSOREN // HALF LEDER // BOSE AUDIO //


€ 22.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.132 km
Deuren 5
Kenteken Z-607-LK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SDL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 28
Postcode 5626 DK
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sdlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2020 - jun 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 118 kW (160 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Ledig gewicht: 1.516 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Ook anno nu blijven Franse auto's altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. Zuiniger, schoner en stiller: dat zijn de voordelen van de hybride motor in deze Renault Captur. De slimme combi van brandstof- en elektromotor is goed voor het milieu én de portemonnee! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Een prettige optie is de keyless entry, die ervoor zorgt dat de Renault Captur automatisch van het slot gaat als u dichtbij komt. Met full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Renault helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Renault Captur is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie