Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid Intens / 160 PK / Navigatie + Camera / BOSE / Stoelverwarming / Climate Control

€ 25.995,-

Bouwjaar 17-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.521 km
Deuren 5
Kenteken T-635-VR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid Intens / 160 PK / Navigatie + Camera / BOSE / Stoelverwarming / Climate Control


€ 25.995,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.521 km
Deuren 5
Kenteken T-635-VR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoroel's
Contactpersoon Roel van de Leest
Adres De Morgenstond 45
Postcode 5473 HE
Plaats Heeswijk-Dinther
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroels.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 117 kW (159 PK)
Vermogen elektromotor(en): 49 kW (67 PK)
Vermogen brandstofmotor: 76 kW (103 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,6 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Standaard (inbegrepen): 6 Maanden Bovag Garantie + 6 Maanden Wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- BOVAG (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG-Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "BOVAG Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Zeer goed onderhouden Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-In Hybrid Intens met 160 PK van 1e eigenaar. Onderhoudsboekje en onderhoudshistorie aanwezig. Altijd bij Renault dealer in onderhoud geweest. Zeer luxe uitvoering met o.a. Navigatie, Achteruitrijcamera, Climate Control, Stoelverwarming, Bose sound , Apple Carplay & Android auto en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette Captur.

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Captur. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Renault Captur voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Het Bose audiosysteem is speciaal ontwikkeld voor optimale geluidskwaliteit in de auto. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoeft u uw blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate co

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie