Bouwjaar | 31-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-278-XG Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 30.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-278-XG Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bertens Tilburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Hatterasstraat 21 |
Postcode | 5015 BB |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5423030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedbeterbertens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2023
Referentienummer: 265
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 479 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Minimaal 15 ltr. brandstof en/of volle tractiebatterij, Nieuwe APK (indien van toepassing), Onderhoudsbeurt volgens schema, Technische controle
De Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid GT is een prachtige en luxe auto die voldoet aan al jouw wensen. Met zijn mooie witte kleur en elegante uitstraling zal hij zeker de aandacht trekken op de weg. Maar deze auto heeft niet alleen een mooi uiterlijk, hij zit ook boordevol opties die jouw rijervaring naar een hoger niveau tillen.
Bij het instappen zal je direct het elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen opmerken. Met één druk op de knop kan je de stoel exact zo instellen dat jij comfortabel zit en je favoriete zitpositie onthouden. Daarnaast zijn de voorstoelen voorzien van verwarming en zelfs een massagefunctie. Dit betekent dat je zelfs tijdens lange ritten kunt genieten van optimaal comfort.
Naast het comfortabele interieur, beschikt deze Peugeot 508 SW ook over een uitstekend audio installatie premium. Of je nu wilt genieten van je favoriete muziek of een spannende podcast, de geluidskwaliteit zal je zeker verbazen. Daarnaast is er ook een navigatiesysteem full map aanwezig, waardoor je altijd de juiste weg kunt vinden, waar je ook naartoe gaat.
Voor extra gemak is de Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid GT uitgerust met een elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing. Dit betekent dat je eenvoudig de achterklep kunt openen en sluiten, zelfs wanneer je je handen vol hebt. Daarnaast biedt de auto cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp. Dit zorgt ervoor dat je veilig en comfortabel op de snelweg kunt rijden, zonder continu het gaspedaal en de rem te hoeven bedienen.
Als kers op de taart is deze auto ook voorzien van Apple Carplay/Android Auto. Hierdoor kan je je smartphone eenvoudig verbinden met het infotainmentsysteem van de auto en toegang krijgen tot je favori
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.