vorige 182 van 2.389 volgende

Audi Q8 E-Tron 55 quattro S Edition Competition 115 kWh Panodak Trekhaak Bang & Olufsen Lederenbekleding

€ 96.940,- incl. BTW

Bouwjaar 08-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.548 km
Deuren 5
Kenteken Z-900-BG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Audi Q8 E-Tron 55 quattro S Edition Competition 115 kWh Panodak Trekhaak Bang & Olufsen Lederenbekleding


€ 96.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.548 km
Deuren 5
Kenteken Z-900-BG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Audi Centrum Breda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Konijnenberg 1
Postcode 4825 BC
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 8000000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 545 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 198 x 165 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.180 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 219 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Actieradius enkel stad (WLTP): 597 km

= Bedrijfsinformatie =

o OPENINGSTIJDEN o
Audi Centrum Breda staat 6 dagen per week voor u klaar. Op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

o CONTACT o
Neem direct contact met ons op via: 076-2003650 of via WhatsApp: 06-55725428.

o TOTALE VOORRAAD o
Wij hebben altijd zeer scherpe deals op nieuwe auto's en aantrekkelijke jonge occasions.
Bekijk ons totale aanbod op www.audicentrumbreda.nl

o ONLINE KOPEN? o
Wij bieden de mogelijkheid om volledig online een occasion te kopen. Makkelijk én snel. Natuurlijk met de vertrouwde voorwaarden, service en garantie zoals u deze van ons gewend bent.
Meer informatie vindt u op: www.tb.nl/onlinesales

o ZAKELIJK RIJDEN? o
Via onze eigen, onafhankelijke leasemaatschappij TB Lease kunt u iedere auto voordelig leasen per maand. We maken graag een aantrekkelijk persoonlijk voorstel!
Vraag direct een offerte aan via: www.tblease.nl/offerte

o LIEVER PRIVATE LEASE? o
Wilt u een nieuwe auto rijden zonder dat u spaargeld hoeft in te leggen?
Kies voor private lease! Met private lease rijdt u een gloednieuwe auto voor één vast bedrag per maand, u hoeft alleen nog te tanken!
Meer weten? Kijk op www.tbprivatelease.nl

Wij doen er alles aan om de informatie op onze website zo compleet en kloppend mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie