Audi Q8 Sportback e-tron 55 quattro 408 1AT Advanced edition Plus Automatisch | Glazen panoramadak | Achteruitrijcamera | Audi soundsystem | MF stuurwiel scha

€ 91.255,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Audi Q8 Sportback e-tron 55 quattro 408 1AT Advanced edition Plus Automatisch | Glazen panoramadak | Achteruitrijcamera | Audi soundsystem | MF stuurwiel scha


€ 91.255,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Udenhout Volkswagen en Audi
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Balkweg 1
Postcode 5232 BT
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6464400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website udenhout.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 303452
Productienummer: 303452

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 408 PK (300 kW)
Vermogen brandstofmotor: 408 PK (300 kW)
Koppel: 664 Nm

Aandrijving
Actieradius: 582 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Draaicirkel: 12 m

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 3.054 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 114 kWh, Type LCO
Accu laden: 3-fasen, 22 kW, compleet vol in 5 uur en 45 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, compleet vol in 0 uur en 31 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,6 kWh/100km
Energielabel: A

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Rijklaargewicht: 2585 kg

U profiteert van een excellent inruilvoordeel. De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie. * Vraag naar de voorwaarden.

De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 4 jaar garantie!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie