Audi Q7 60 TFSI e Quattro Competition 462PK S Stoelen Panodak Laser Head up

€ 75.900,-

Bouwjaar 14-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.635 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q7 60 TFSI e Quattro Competition 462PK S Stoelen Panodak Laser Head up


€ 75.900,-

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.635 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKanen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Loo 14a
Postcode 5571 KR
Plaats Bergeyk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)497 - 556237 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 41100785 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokanen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Maten
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Audi Q7 60 TFSI e Quattro Competition 462PK S stoelen Panodak Laser ACC Head up Massage Ventilatie


Afkomstig van de eerste eigenaar.


Belangrijke opties:
- Glazen panorama dak
- 360 graden camera's
- Servosluiting
- HD matrix laser koplampen
- S sportstoelen fijnnappa
- Luchtvering
- Bang & Olufsen 3D sound
- Akoestisch glas
- Trekhaak, elektrisch uitklapbaar
- Head up
- Massage en stoelventilatie
- Verwarmbaar stuurwiel

Internet meeneemprijs 77.450,-
Prijs op basis van 12 mnd Bovaggarantie 79.450,-



Zoekcriteria: sq5 SQ5 RS rs 3.2 3.6 4.2 s-line sline v6 180pk 180 211pk 211 184pk 184 204 245 245pk 313 313pk biturbo bi-turbo bi turbo station estate quattro awd 4wd 6 cilinder automaat dsg s tronic s-tronic tiptronic A1 A3 A4 A6 A7 A8 S3 S4 S5 S6 S7 S8 Rs3 Rs4 Rs5 Rs6 Rs7 Tfsi Tsi TDI tdi

= Bedrijfsinformatie =

Wat heeft Auto Kanen u te bieden:

* Wij zijn een bij de BOVAG Aangesloten Autobedrijf met occasions van Dealerkwaliteit.
* Een ANWB/DEKRA Aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden
* Alle mogelijkheden betreffende Financiering- en/of Lease
* Een aanbod van exclusieve occasions

Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie