Audi Q7 60 TFSI E QUATTRO COMPETITION BLACK PANO S STOELEN 462 PK FULL.

€ 75.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.050 km
Deuren 5
Kenteken AU-Q7-60 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q7 60 TFSI E QUATTRO COMPETITION BLACK PANO S STOELEN 462 PK FULL.


€ 75.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.050 km
Deuren 5
Kenteken AU-Q7-60 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Kollenburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bestseweg 42
Postcode 5688 NP
Plaats Oirschot
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 324831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 12478007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvankollenburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audio en telefonie: Aansluiting externe audio app, Bose Soundsysteem, Bluetooth, Geintegreerd audio, Radio/CD/Wisselaar/mp3, MMI navigatie plus met MMI Touch, DAB tuner. Audi Smartphone interface.


Comfort en Interieur: S interieur, S Stoelen, Zwart sportdesign lederen interieur met ruitenpatroon afgewerkt met witte stiksels, 12 Volt aansluiting achterin, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Climate control, Keyless entry/go (comfortsleutel), Deelbare achterbank, Elektr. ramen achter, Elektr. ramen voor, Elektronische handrem, Make-up spiegels, Midden armleuning achterbank, Midden armleuning voor, Radiobediening stuur, Stoelverwarming voor en achter, Zelf dimmende binnenspiegel, Virtual Cockpit.


Exterieur: Orcazwart metallic, S designpakket met zwart optiek pakket, 22 Inch Lichtmetalen velgen Audi Sport, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Elektr. verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, elektrisch te openen en te sluiten kofferklep, Panorama glazen schuif kanteldak, Zwart optiek pakket.


Techniek: Startonderbreking, Stuurbekrachtiging, S-tronic, Traction Control, Audi drive select, Automatisch geschakelde transmissie, Dynamische stuurbekrachtiging, Luchtvering, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar-inklapbaar-automatisch dimmend met memory functie, Elektrisch uitklapbare trekhaak.


Veiligheid: ABS, Achterruit-airbags, Adaptieve cruise control plus, Airbag bestuurder, Airbag bijrijder, Hoofdsteunen achter, Isofix aansluiting, Parkeersensoren voor en achter + 360 camera, inparkeerhulp, Traffic Sign Detection systeem, Zij-airbags achter, Zij-airbags voor, Audi pre sense rear, Side assist, Lane assist. (Assistentie tour) (Assistentie stad+Assistentie parkeren).


Verlichting: Automatisch inschakelende verlichting, Led dag rijverlichting, Led verlichting achter met dynamisch knipperlicht, Audi Matrix Led koplampen met dynamisch knipperlicht voor en achter.


Overig: Onze prijzen betreffen scherpe meeneemprijzen. Showroomprijs op basis van inruil en garantie ?76.950, � Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto neemt u gerust contact op.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie