Alfa Romeo Stelvio 2.2d AT8 Leer Bi-Xenon+AFS Camera Navi Afn.Trekhaak Pdc-A+Voor Dual-Ecc Elect.Achterklep Dodehoek-Assist.Bots-Waarsch. Led SpoorAssist MultiMedia 180p
€ 22.895,- incl. BTW
Bouwjaar | 02-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 206.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-408-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Alfa Romeo Stelvio 2.2d AT8 Leer Bi-Xenon+AFS Camera Navi Afn.Trekhaak Pdc-A+Voor Dual-Ecc Elect.Achterklep Dodehoek-Assist.Bots-Waarsch. Led SpoorAssist MultiMedia 180p
€ 22.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 206.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-408-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - nov 2018
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.579 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.275 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Nette Alfa Romeo Stelvio,De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
U kunt uw handen aan het stuur houden en uw ogen op de weg. Want het audio-installatiesysteem, met DAB-ontvangst, en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Alfa Romeo zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Sleutelloos instappen en wegrijden! De keyless start herkent de elektronische sleutel in uw bezit en start de motor met een druk op de knop. Met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Zoals u mag verwachten van deze Alfa Romeo Stelvio is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefri
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.