Alfa Romeo Stelvio 2.0 T 200PK AWD Afn. Trekhaak, Keyless E+S, Leer, Verwarmde Stoelen + Stuur

€ 26.450,-

Bouwjaar 30-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.825 km
Deuren 5
Kenteken SG-604-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T 200PK AWD Afn. Trekhaak, Keyless E+S, Leer, Verwarmde Stoelen + Stuur


€ 26.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.825 km
Deuren 5
Kenteken SG-604-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hedin Renault Helmond
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 9
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 504000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hedinautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2018

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,4 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Hedin Certified-servicepakket Budget (inbegrepen):


Levenslang gratis APK
 Hedin Certified 99-puntencheck
 NAP - Nationale Autopas
 Tenaamstelling 
 Reinigen binnen- en buitenkant
 Altijd een vaste, scherpe prijs
 Dertig dagen omruilgarantie
 Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
 Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Premium 1 (€ 695 meerprijs):
Levenslang gratis APK
 Hedin Certified 99-puntencheck
 NAP - Nationale Autopas
 Tenaamstelling 
 Reinigen binnen- en buitenkant
 Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
 Uitgebreide poetsbeurt
 Halve tank brandstof
 Altijd een vaste, scherpe prijs
 Dertig dagen omruilgarantie
 Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
 Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering
 Garantie op onderhoud tijdens servicebeurt
 Pechhulp in Nederland
 10% korting op autoverhuur
 10% korting op accessoires**
 25% korting op ruitenwissers
 25% korting op restylen van kleine schades ( uitdeuken zonder spuiten )
 Sleutelbatterij vervangen
 Aircocheck
 APK ook voor een ander voertuig
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Hedin Certified-servicepakket Budget"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Excellent 1 (€ 1.195 meerprijs):
Levenslang gratis APK
 Hedin Certified 99-puntencheck
 NAP - Nationale Autopas
 Tenaamstelling 
 Reinigen binnen- en buitenkant
 Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
 Uitgebreide poetsbeurt
 Volle tank brandstof
 Gratis aflevering aan huis
 Altijd een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie