Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280PK AWD First Edition
€ 29.900,-
Bouwjaar | 15-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.571 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-565-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.571 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-565-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Ekelschot BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ierlandstraat 18 |
Postcode | 5171 PD |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23848767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekelschotgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Sportieve Alfa Romeo Stelvio Q4 280pk AWD automaat
Voorzien van vele opties zoals
- Navigatiesysteem
- Achteruitrijcamera
- Lederen bekledinging met stoelverwarming
- Elektrische achterklep
- afneembare trekhaak
- memory stoelen
= Bedrijfsinformatie =
Garage Ekelschot BV in Kaatsheuvel bestaat al sinds 1983 en kenmerkt zich in een echte dorpsgarage. Wij hebben ons ontwikkeld tot een modern en goed uitgerust onafhankelijk universeel autobedrijf en zijn in Juli 2021 verhuist naar een complete nieuwbouw waar alles onder 1 dak valt. De uitgebreide activiteiten binnen ons bedrijf omvatten alle aspecten die u tegenwoordig van een modern autobedrijf mag verwachten. Met ons team van enthousiaste medewerkers streven wij elke dag naar de beste Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid. Wij nodigen u van harte uit om kennis met ons te maken en u zult ervaren dat ouderwetse service prima past in een modern bedrijf.
Wij werken met Garantie Pakketten varierend van 3 tm 12 maanden, vraag naar de voorwaarden.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de aanwezige onderhoudsboekjes of de nationale autopas. Kom gerust langs voor een proefrit maar bel altijd even om te informeren of de auto nog beschikbaar is en eventueel een afspraak voor proefrit in te plannen. Inruil en financiering mogelijk. Kijk tevens voor al onze andere occasions op www.ekelschotgarage.nl. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten © Garage Ekelschot bv 202.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.