Alfa Romeo Mito 1.4 T Distinctive/ AIRCO / ACHTERUITRIJ CAMERA / 17 INCH

€ 6.699,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-03-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.617 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T Distinctive/ AIRCO / ACHTERUITRIJ CAMERA / 17 INCH


€ 6.699,-

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.617 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoplaza Brabant
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Huygenstraat 64A
Postcode 5171 ER
Plaats Kaatsheuvel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 534409 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoplazabrabant.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Ledig gewicht: 1.120 kg
Wielbasis: 251 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Kom gerust langs om deze mooie Alfa Mito te bezichtigen. Een eventuele proefrit is mogelijk, geheel vrijblijvend. Inruil mogelijk. Voor meer informatie en/of een afspraak maken, graag bellen naar: 0416-534409 of Mob.: 0640078173 (whatsapp ook mogelijk) AUTOPLAZA Brabant Huygenstraat 64-a 5171 ER Kaatsheuvel Tel: 0416-534409 Mob.: 0640078173 E-mail: info@autoplazabrabant.nl OPENINGSTIJDEN: ma 11.00 tot 16.30 di tm do 10.00 tot 17.00 vrij 11.00 tot 16.30 zat. van 10:00 tot 15:00.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie