Alfa Romeo Mito 1.4 T Centenario . Airco . 135 PK . Cruiscontrol . LMV . enz
€ 5.950,-
Bouwjaar | 25-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.624 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 67-PNF-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.624 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 67-PNF-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ZZP Autoos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heidebloemstraat 3-A |
Postcode | 5482 ZA |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11475609 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zzpautoos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Alfa Romeo Mito 1.4 T Centenario 135 PK uitvoering .
Auto heeft . LMV . Airco . Cruiscontrol . Elec ramen en spiegels . Stop & Go . Audio met bediening op het stuur . enz
Auto rijdt en schakeld goed . . Riem vervangen bij 119000 .
ZZP autoos is gevestigd op het volgende adres.
Heidebloemstraat 3-A
5482 ZA
Schijndel.(Nb)
zzpautoos@gmail.com
Openingstijden zijn.
Maandag t/m Vrijdag van : 8.30 Tot 16.30.
Zaterdags 9.30 Tot 15.00.
Ook is het mogelijk buiten deze uren te komen.
Alleen dan wel even een afspraak maken.
Tel . 0611475609
Liefst een belletje vooraf , dan komt u nooit voor niets.
Onze prijzen zijn op basis van korte meeneem prijzen.
Inruil van uw eigen auto is altijd mogelijk.
Graag Tot ziens
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.