Alfa Romeo Mito 0.9 Twin Air 105 PK, Airco, Cruise control, Böse systeem, lm velgen etc RIJKLAAR INCL GAR
€ 10.950,-
Bouwjaar | 03-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.869 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | X-595-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Alfa Romeo Mito 0.9 Twin Air 105 PK, Airco, Cruise control, Böse systeem, lm velgen etc RIJKLAAR INCL GAR
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.869 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | X-595-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf C.A. Oomen |
Contactpersoon | A. Oomen |
Adres | Sint Janstraat 149 |
Postcode | 4714 EE |
Plaats | Sprundel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 382830 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.caoomen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2019
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 172 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket 6 maanden: Onze occasionprijzen zijn inclusief afleveringsbeurt, APK, 6 maanden Huis Garantie en een NAP (Import Auto's uitgesloten bij NAP).
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Occasions vanaf € 4.500 worden standaard afgeleverd met afleveringsbeurt, APK, 6 maanden huisgarantie en een NAP (NAP uitgezonderd bij Import voertuigen).
Wij berekenen dus GEEN afleveringskosten etc op onze gebruikte auto's.
Occasions jonger dan 12 jaar in de prijsklasse € 2.500 - € 4.500 Euro worden standaard geleverd met APK en 3 maanden garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.