Alfa Romeo Giulia 2.0t Super | Leder | Sportstoelen | Xenon | 18 inch | Elektrische stoelverstelling met geheugen| Stoelverwarming
€ 26.445,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-06-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.673 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SZ-594-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Alfa Romeo Giulia 2.0t Super | Leder | Sportstoelen | Xenon | 18 inch | Elektrische stoelverstelling met geheugen| Stoelverwarming
€ 26.445,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.673 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SZ-594-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto II Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pietersbergweg 27 |
Postcode | 5628 BS |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 3113535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2023
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 186 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.404 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 2.005 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,6 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Met deze Alfa Romeo Giulia kunt u weer jaren vooruit, de kilometerteller staat op 88673. De aandrijving van deze Alfa Romeo wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Stijl en comfort krijg je erbij in de vorm van een fraai lederen interieur. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Alfa Romeo Giulia is voorzien van verwarmbare voorstoelen. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bediende ramen.
Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Alfa Romeo bedient u ze vanaf het stuurwiel. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Alfa Romeo heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges.
In de Alfa Romeo Giulia heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.