Alfa Romeo 145 1.4-16V T.Spark, 104Pk, 2000, Origineel Nederlands, Distributieriem vervangen 2023, Elektrische ramen, Radio, Airco, Lichtmetalen velgen,

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.373 km
Deuren 3
Kenteken 95-FT-DP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.370 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Alfa Romeo 145 1.4-16V T.Spark, 104Pk, 2000, Origineel Nederlands, Distributieriem vervangen 2023, Elektrische ramen, Radio, Airco, Lichtmetalen velgen,


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.373 km
Deuren 3
Kenteken 95-FT-DP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.370 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam By Noud | Cars & Character
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Orlando di Lassostraat 8
Postcode 5344 AC
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18231832 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bynoud.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 1999 - nov 2000

Technische informatie
Koppel: 124 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 171 x 143 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo 145 | Laatste kans

De introductie van een nieuw model maakt het oude minder aantrekkelijk. De resterende exemplaren van de voorganger worden daarom vaak goedkoop aangeboden. Zo ook met de Alfa Romeo 145, die sinds de komst van de 147 niet meer wordt geproduceerd. De Alfa Romeo importeur en de dealers hebben nog een behoorlijk aantal 145's staan die voor de gelegenheid rijker worden aangekleed en goedkoper worden aangeboden. Is dit het moment om toe te slaan?

Autotest | Alfa Romeo 145 Laatste kans

Rationeel is de Alfa Romeo 145 nauwelijks goed te praten. Matige kwaliteit een een hoge prijs. Maar het uiterlijk, de uitrusting en de rijkwaliteiten maken veel goed.

Plus

  • onconventioneel ontwerp
  • vlot en zuinig
  • gevoel iets bijzonders te rijden

Min

  • onwennig onderstel
  • twijfelachtige afwerkingskwaliteit

Conclusie

In getallen uitgedrukt komt de Alfa Romeo 145 1.9 JTD goed uit de bus. Voor een ontwerp uit 1994 is de basisuitrusting royaal te noemen met onder andere twee airbags, ABS, elektrisch bedienbare zijruiten, breedstralers, een heerlijk dieselaggregaat en een set remmen die nooit teleur zal stellen. Twijfels over de afwerkingskwaliteit en het onderstel maken het dat de auto toch niet meer dan een voldoende scoort.

Na een dag rijden is het duidelijk dat er niets mis is met de 145, maar dat andere auto's hetzelfde doen tegen een lagere prijs. Dergelijke auto's zijn echter niet gezegend met het prachtige pak waarmee Alfa Romeo de 145 heeft aangekleed en geven niet het gevoel iets exclusiefs te rijden. Het is aan de Alfa Romeo-dealer dat verschil te overbruggen met een gepast aanbod. Juist met de introductie van de Alfa Romeo 147 is daar nu alle ruimte voor.

Deel deze advertentie