Bouwjaar | 08-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.603 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-717-FF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.603 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-717-FF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rinie Deijkers v.o.f. |
Contactpersoon | Rinie Deijkers / Peter Deijkers |
Adres | Hulsdonksestraat 154 |
Postcode | 4708 AD |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 555553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riniedeijkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 872 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (3): Meeneemprijs, inclusief geldige apk keuring
'Volvo for life', zeggen ze in Zweden. En daarin zit het allemaal besloten: prestaties, innovatie en vooral veilig en vooruitstrevend rijden. Natuurlijk ook in dit model. De aandrijving van deze Volvo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Volvo XC60. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Als u blij wordt van licht en ruimte dan zult u zeker genieten van het elektrisch bediende panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Deze Volvo is voorzien van spraakbediening voor het navigatiesysteem met harde schijf en voor het audio-installatiesysteem. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volvo zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn R-design, cruise control, sportstuurwiel, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Volvo XC60 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het accident avoidance system
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.