Bouwjaar | 28-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HS-446-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HS-446-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2015 - dec 2016
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 158 kW (215 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Vermogen brandstofmotor: 208 kW (283 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 13,3 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 294 - € 314 per kwartaal
Beresterke en soepele 2.4- 5 cilinder turbo Twin Engine + elektromotor. Deze auto kan elektrisch rijden zonder het gemis van actie radius! Mits u een trekhaak monteert mag ze 1800kg trekken, wat een peuleschil is met de ruim 600 Nm sterke combinatie ! Volop rijcomfort, ruimte voor het hele gezin, maar ook een strak design en talloze veiligheidsvoorzieningen. Deze Volvo V60 is een typisch Zweedse auto. Dankzij zijn verbrandingsmotor en de elektromotor is het brandstofverbruik van deze auto laag in zijn klasse. Het lederen interieur koestert zich in het invallende daglicht dat door het elektrisch bediend glazen panorama dak komt. En frisse lucht is een kwestie van één druk op de knop. Het kan niet op! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakdraagsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen zijn aan boord.
Met de standkachel stelt u vooraf in wanneer de auto opgewarmd voor u klaar moet staan. U hoeft nooit meer te krabben en de koude start behoort tot het verleden. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Bij deze auto is uw smartphone een geavanceerde afstandsbediening. Remote services brengen u overal in contact met uw auto. Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. De Volvo is standaard voorzien van: navigatiesysteem met harde schijf, automatische airconditioning, regensensor, cruise control, sportstuurwiel en dvd-systeem.
Zoals u ma
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.