Bouwjaar | 04-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.046 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SHT-33 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 209 kW (285 pk) |
€ 9.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.046 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SHT-33 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 209 kW (285 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Doornik Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekweg 9C |
Postcode | 5482 TK |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51668349 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandoornikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 210 kW (285 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 275 - € 294 per kwartaal
Een luxe en compleet onderhouden V60 D6 met 285PK! Het gaat om een particuliere verkoop, auto mag zo mee. Recent APK en onderhoud gehad. Heeft 2 kleine schades, zie foto. Inruil bespreekbaar.
* Disitributieriem vervangen bij 170.000km, hoeft pas bij 340.000km vervangen te worden
* Laatste onderhoud bij 226.302km op 25-01-2024
* Extra set Winterbanden op zwarte originele velgen
* 2 laadstekkers aanwezig (thuis en laadpaal)
* Meest luxe en complete uitvoering
= Bedrijfsinformatie =
*Vragen naar laagste prijs en niet reële biedingen wordt niet op gereageerd!*
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en zijn aangesloten bij Nationale Auto Pas (NAP).
Onze auto's worden standaard technisch gecontroleerd, compleet gereinigd en met minimaal 3 maanden APK afgeleverd*.
(*=tenzij anders aangegeven in de advertentie).
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 15:00
Buiten openingstijden in overleg.
Contact:
(+31) 06-51668349
info@vandoornikautos.nl
www.vandoornikautos.nl
Adres:
Van Leeuwenhoekweg 9C
5482 TK in Schijndel
Gelieven een afspraak maken voor een bezichtiging en een proefrit, wij zijn vaak onderweg voor nieuw aanbod.
Kijk ook voor ons actueel aanbod op www.vandoornikautos.nl!
De koffie staat voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.