Bouwjaar | 26-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-941-LR Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-941-LR Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Multi Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverlinde 6 |
Postcode | 5711 CD |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2019 - jun 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 251 kW (341 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 186 kW (253 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 60 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Voor het maken van een afspraak, meer informatie en een uitgebreide fotoreportage kun je terecht op www.multiauto.nl of telefonisch contact opnemen met een van onze verkopers via 0493-698535. Openingstijden: ma t/m vr 10-18u, za 10-16u. Wij werken zoveel mogelijk op afspraak zodat je niet onnodig lang hoeft te wachten, je kan ons bedrijf tijdens reguliere openingstijden ook zonder afspraak bezoeken. Echter bestaat dan wel de kans dat je moet wachten alvorens je geholpen wordt. Proefrijden, informatie over onze servicepakketten, een auto reserveren of een inruilprijs weten? Lees eerst even de veel gestelde vragen op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.