![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 284.707 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-NXR-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 284.707 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-NXR-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ikbal Auto's |
Contactpersoon | S. Kurt |
Adres | Zeeheld 4 |
Postcode | 5342 VX |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15892812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Afmetingen (LxBxH): 4628 x 1865 x 1479 cm
Wielbasis: 278 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 14 g/km
Energielabel: C
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 219 - € 233 per kwartaal
Auto is rijklaar en voorzien van een nieuwe apk
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen 24/7 auto's vrijwaren en tenaam stellen is mogelijk online via RDW.nl op uw telefoon met uw DIGID. Verder verzorgen we ook exportdocumenten (eventueel met exportkenteken en verzekering) en douanedocumenten.
Typfouten zijn voorbehouden. Bekijk de foto's goed voor eventuele opties.
Inruil is ten alle tijden mogelijk.
Heeft u vragen, dan horen we dat graag via de kanalen die we u aanbieden zoals bellen, smsen, mailen, whatsapp of berichten via social media.
Onze bezoekadres en openingstijden zijn:
Zeeheld 4
5342 vx Oss
Van maandag t/m donderdag van 08.30u - 17.30u
Vrijdag 08.30u-12.00 en 15.00-17.30
Zaterdag 09.30u - 15.00u
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
Om teleurstellingen te voorkomen, graag altijd eerst even bellen voordat u langs komt.
Mobiel: Mustafa 0683706226 of
Kenan 0615892812
www.ikbalautobedrijf.nl
www.facebook.com/IkbalAutoOss
www.instagram.com/ikbalauto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
![Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4185/volvo-v60.jpg)
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.