Bouwjaar | 29-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.078 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-500-PJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.078 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-500-PJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E. van Boxtel Auto's BV |
Contactpersoon | Dhr. E. van Boxtel |
Adres | Boschweg 153 |
Postcode | 5481 EE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evanboxtelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 120 kW (163 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 55 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 143 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.661 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,090909090909 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
EERSTE EIGENAAR. ORIGINEEL NEDERLANDSE DEALERAUTO MET ONDERHOUDSBOEKJES EN NATIONALE AUTO PAS AANWEZIG. MOOIE MOMENTUM UITVOERING MET ELECTRISCH GLAZEN PANORAMADAK. DEZE AUTO VERKEERD ZOWEL VAN BINNEN ALS VAN BUITEN IN PERFECTE STAAT EN COMPLEET DEALER ONDERHOUDEN. ROKERSVRIJ. SCHADEVRIJ. ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN. VASTE INTERNET PRIJS.12 MAANDEN GARANTIE VANAF € 595,- ( met deze garantie kunt u bij de merkdealer terecht bij u in de buurt)
VOOR MEER INFORMATIE:AUTOBEDRIJF E.VAN BOXTEL B.V..#WWW.EVANBOXTELAUTOS.NL#OOK 'S AVONDS TE BEZICHTIGEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK 06-50508785 OF 073-5477558.
E. van Boxtel Auto's staat al sinds 1997 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij beschikken altijd over een ruime voorraad scherp geprijsde occasions van hoge kwaliteit. Inruil is uiteraard mogelijk, en vanzelfsprekend kunt u voor de aankoop een proefrit maken.
Ons bedrijf is aangesloten bij Nationale Auto Pas.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen om misverstanden te voorkomen.
Tot ziens bij E. van Boxtel Auto's B.V. Boschweg 153 5481 EE Schijndel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.