Bouwjaar | 04-07-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.764 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 83-XL-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.764 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 83-XL-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg 64 |
Postcode | 5398 JM |
Plaats | Maren-Kessel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40898422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nl-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4252 x 1782 x 1447 cm
Wielbasis: 2.640 cm
Inhoud laadruimte: 251/894 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: F
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/50R17
= Bedrijfsinformatie =
KM-stand is 100% origineel! Inruil is mogelijk NL Auto's is aangesloten bij de stichting Nationale Auto Pas en een RDW erkend bedrijf. Adres: Provincialeweg 64 5398 JM te Maren kessel (Noord-Brabant) Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord! Wij werken 7 dagen per week op afspraak. U kunt ons bereiken op 0640898422
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.