Bouwjaar | 15-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 297.211 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 18-HGX-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 297.211 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 18-HGX-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RJO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spundelseweg 35B |
Postcode | 4715 RB |
Plaats | Rucphen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rjo-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.264 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
De look and feel van deze Volvo C30 onderscheidt hem duidelijk van de massa. De aandrijving van deze Volvo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen en elektrisch bedienbare ramen voor
Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem. Want in deze Volvo bedient u het vanaf het stuurwiel. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
In de Volvo C30 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.