Volkswagen Tiguan 1.4 TSI R-Line ACT Highline?NAVIGATIE?DIGITAAL DISPLAY?ELEK TREKHAAK?ADAPTIVE CRUISE CONTROLE?AUTOMAAT
€ 27.400,-
Bouwjaar | 03-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RL-474-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI R-Line ACT Highline?NAVIGATIE?DIGITAAL DISPLAY?ELEK TREKHAAK?ADAPTIVE CRUISE CONTROLE?AUTOMAAT
€ 27.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RL-474-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoOnline Loon op zand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2016 - nov 2018
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 186 x 165 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.398 kg
Laadvermogen: 732 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI R-Line ACT Highline?NAVIGATIE?DIGITAAL DISPLAY?ELEK TREKHAAK?ADAPTIVE CRUISE CONTROLE?AUTOMAAT
Bouwjaar: 2018
Kilometerstand: 74.400
APK tot: nieuw
Dit is eenvoudig gezegd dé auto. Of zoals ze dat bij Volkswagen noemen: das Auto. Sportief van buiten, high tech van binnen: de R-Line styling geeft deze Volkswagen Tiguan een te gekke uitstraling! Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Tiguan duidelijk te zien is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen met dagrijverlichting, sportonderstel, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het full map navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Alle belangrijke audiofuncties zijn regelbaar zonder het stuur los te laten. De knoppen bevinden zich onder uw vingers. Ook sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Tiguan samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Volkswagen. Keep your lane? Het L
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?