Volkswagen Tiguan TSI eHybrid 3x R-Line | Benzine/Hybrid 245PK | Alcantara | 3x R-Line | Virtual 2x | Lane Assist | Head-Up | IQ.LIGHTS
€ 57.500,-
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Volkswagen Tiguan TSI eHybrid 3x R-Line | Benzine/Hybrid 245PK | Alcantara | 3x R-Line | Virtual 2x | Lane Assist | Head-Up | IQ.LIGHTS
€ 57.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jacobi Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Savoor 1 |
Postcode | 5541 SK |
Plaats | Reusel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21953964 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacobiexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: apr 2021 - 2022
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 180 kW (245 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 58 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Ledig gewicht: 1.711 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
- Dealeronderhouden
- Al onze auto's komen rechtstreeks vanuit de dealer !
- Technisch en optisch 100 punten
Voor een bezichtiging van deze Volkswagen Tiguan TSI eHybrid R-Line 245PK | Alcantara | 3x R-Line | Virtual 2x | Lane Assist | Head-Up | IQ.LIGHTS, kunt u contact met ons opnemen.
Bent u geïnteresseerd in deze Volkswagen Tiguan, en wilt u de IQ.DRIVE ervaren? Dan kan u contact opnemen met ons verkoopteam.
Wilt u liever de auto leasen? Samen met BD Lease stellen we graag een vrijblijvend aanbod voor u op onder uw gewenste voorwaarden en condities.
Wenst u uw maandtarief indicatief te berekenen en/of wenst u meer informatie over operationele en financiële lease, stuur ons een mail voor meer informatie.
Deze advertentie kan fouten bevatten, controleer daarom bij bezichtiging altijd de auto zorgvuldig.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?