Volkswagen T-ROC Cabrio 1.5 TSI R-Line
€ 45.995,-
Bouwjaar | 18-01-2023 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.922 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-290-FR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2023 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.922 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-290-FR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 7F |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 640278 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.436 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor een ruim assortiment aan goedkope auto's bent u bij ons aan het juiste adres. Wij streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit tegen de laagste prijzen. Dit realiseren wij door gerichte inkoop en de onkosten zo laag mogelijk te houden. Wij denken graag met u mee dus u kunt uw wensen altijd aan ons kenbaar maken. Tevens kunt u bij ons uw oude auto inruilen, kunnen wij reparaties voor u uitvoeren en bieden wij APK aan.
De afleveringskosten bedragen € 125,- voor benzine auto's en € 195,- voor diesel en G3 voertuigen. Wij zouden het vervelend vinden als u voor een gesloten deur staat dus neemt u altijd even contact met ons op via 0412-640278 of 06-55854089. Bij geen gehoor, spreek wat in en dan bellen wij u z.s.m. terug. Autopark Brabant is gevestigd aan de Parallelweg 7F, 5349 AD te Oss.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.