Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line VIRTUAL CAMERA NAVI AD-CRUISE
€ 27.445,-
Bouwjaar | 15-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.471 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-037-DF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.471 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-037-DF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JAMES Autoservice Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Petrus Loosjesstraat 11 |
Postcode | 5013 BW |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5902432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jamestilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 411 x 177 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-09-2024
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Volkswagen T-Cross levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Het is een auto met 33471 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2022. Van binnen en van buiten is deze Volkswagen T-Cross uitgevoerd in R-Line styling. Sportief, stoer, eigenwijs. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze T-Cross in uitstekende conditie. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het slim uitgedachte digitale dashboard toont alle essentiële ritinformatie in één oogopslag. Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en DAB ontvangst.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen T-Cross samen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Een proefrit le
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.