Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Team|ACC|Camera|Stoelverw.|CarPlay/AndroidAuto

€ 23.750,- incl. BTW

Bouwjaar 27-05-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 32.271 km
Deuren 5
Kenteken Z-222-JZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Team|ACC|Camera|Stoelverw.|CarPlay/AndroidAuto


€ 23.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 32.271 km
Deuren 5
Kenteken Z-222-JZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hoefnagel
Contactpersoon Huib Hoefnagel
Adres Nederveenweg 3
Postcode 5161 PA
Plaats Sprang-Capelle
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 311687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhoefnagel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Verkooppakket 2 (€ 395): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; -3 maanden garantie op de draaiende delen van motor/versnellingsbak, -Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen), -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 4 maanden valt
- Verkooppakket 3 (€ 695): 6 maanden zorgeloos onderweg met Hoefnagel huisgarantie!
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; -6 maanden Hoefnagel garantie, -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 12 maanden valt, -Onderhoudsbeurt
- Verkooppakket 4 (€ 995): 1 jaar BOVAG-garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); -12 maanden bovag garantie, -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 12 maanden valt, -Onderhoudsbeurt

Autobedrijf Hoefnagel geeft u de zekerheid die u zoekt!

Autobedrijf Hoefnagel is al ruim 30 jaar actief in de autobranche en staat bij zijn klanten bekend om zijn betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot 40 enthousiaste vakmensen die u graag van dienst zijn.

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 12 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoudspakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Ook inruil en financiering is mogelijk bij ons.

Tot ziens bij Autobedrijf Hoefnagel!

Alle gegevens zijn onder voorbehoud van fouten en/of wijzigingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie