Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life ACC CAMERA CARPLAY IQ-DRIVE APP-CONNECT
€ 24.750,-
Bouwjaar | 30-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-850-TJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-850-TJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | XJ Experience |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtweg 20 |
Postcode | 5731 AG |
Plaats | Mierlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53755772 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.xjexperience.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.152 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
INRUILPRIJS: € 25.750,=
Deze Volkswagen T-Cross komt uit 2022, werd geleverd van 15-02-2021 tot 30-04-2023 en kostte toen € 36,891.-. Deze personenauto staat op NL kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.80 liter per 100 km en hij weegt 1155 kg. De wegenbelasting bedraagt € 165.- per kwartaal.
Zorgeloos genieten van uw auto, dát staat bij XJ-EXPERIENCE voorop! Daarom zijn onze occasions standaard voorzien 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak (auto's met vraagprijzen boven de €4500,- en tot 150.000 km. Als u onverhoopt voor een technisch probleem komt te staan buiten de motor en versnellingsbak of net buiten uw garantietermijn om, is het niet zo dat wij niet met u als klant mee willen denken naar een gepaste oplossing.
Voor financieringen, zowel zakelijk als particulier, verwijs ik u naar de link op onze website. U kunt onder occasions, kijken wat het eventuele maandbedrag zou zijn, als u op de gewenste auto klikt en dan op het kader:" Meer info" vrijblijvend een offerte aanvragen.
Voor garantie werken we met verschillende partijen, waar we samen met u tegen kostprijs een passende garantie kunnen afsluiten!
We hanteren € 250,- afleverkosten, die rekenen we voor een nieuwe APK, de auto wordt gepolijst en een checkout/motorcontrole.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur
Zaterdags van 9.00 tot 12.00 uur!
Buiten deze tijden enkel op afspraak geopend!
XJ Experience BV
Ambachtweg 20
5731 AG MIERLO
Tel: 0492-350193
email: xjexperience@gmail.com
Wij zijn ook mobiel bereikbaar via:
Tel: 06 23 59 30 55 Manuel / 06 53 75 57 72 Jessica
DISCLAIMER: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de occasion kunt u het beste telefonisch contact opnemen met ons.
Onder voorbehoud van druk en/of systeemfouten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.