Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line - 110 Pk - DSG - Adaptive CC - Climate Control - Apple Carplay . Android Auto
€ 30.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-194-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line - 110 Pk - DSG - Adaptive CC - Climate Control - Apple Carplay . Android Auto
€ 30.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-194-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hendriks BV |
Contactpersoon | W. Hendrix |
Adres | Dommelsvoort 2 |
Postcode | 5437 AD |
Plaats | Beers Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 321502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hendriksbeers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - nov 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 144 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Leaseprijs: € 415 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Deze mooie Volkswagen T-Cross uit 2023 is uitgerust als R-Line uitvoering met DSG automaat. Dit voertuig is te financieren vanaf € 415,- per maand, vraag ons naar de voorwaarden. Inruil is bij ons ook mogelijk. Deze auto heeft de volgende opties : 12 Volt aansluiting, Achterbank in delen neerklapbaar, Achterbank verstelbaar, Achteruitrijcamera, Adaptive Cruise Control, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Airbag(s) hoofd achter, Airbag(s) hoofd voor, Airbag(s) side voor, Airco (automatisch), Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay & Android Auto, Armsteun voor, Audio installatie, Autonomous Emergency Braking, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, Binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth telefoon, Boordcomputer, bots waarschuwing systeem, Brake Assist System, Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, Buitenspiegels in carrosseriekleur, Bumpers in carrosseriekleur, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Connected services, Cruise control adaptief, Dab, Dakrails, Derde remlicht, Dimlichten automatisch, Elektrische ramen voor & achter, Elektronisch Stabiliteits Programma, Geluidsisolerend glas, Hill hold functie, Hoofdsteunen achter, Hoofdsteunen actief, hoofdsteunen anti-whiplash, Isofix bevestiging voor kinderzitjes, keyless entry/start, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Lederen stuurwiel, Lendesteunen (verstelbaar), Lichtmetalen velgen multi-spaaks 18", mistlampen voor adaptief, MP3 aansluiting, Multimedia-voorbereiding, Navigatie - Via AppleCarplay / AndroidAuto, Navigatiesysteem, Parkeer assistent, Parkeercamera, Parkeersensoren voor + achter, Passagiersstoel in hoogte verstelbaar, R-Line Exterieur, Radio / MP3 speler, Regensensor, Rijstrooksensor met correctie, Schakelmogelijkheid aan stuurwiel, sfeerverlichting, Sportstoelen, Sportstuur, Spraakbediening, Start/stop systeem, Startonderbreker,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.