Volkswagen Passat Variant 3.6 R36
€ 17.995,-
Bouwjaar | 18-07-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.627 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RS-453-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.627 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RS-453-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wilmsen Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Duinweg 25 |
Postcode | 5482 VR |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wilmsenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.722 kg
Laadvermogen: 628 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Te koop aangeboden zeldzame Volkswagen Passat 3.6 R36 uit 2008 met 199.000 km.
De VW Passat R36 beschikt over een complete historie. Op onderhoud is niet bezuinigd.
Groot onderhoud is recent uitgevoerd waarbij de distributieketting o.a. is vervangen.
Indien gewenst wordt deze afgeleverd met afleverbeurt conform onderhoudsschema inclusief nieuwe APK.
Tevens hebben wij diverse garantiepakketten. Vraag naar de mogelijkheden.
Opties & Accessoires:
- ABS
- ESP
- ASR
- Electrische ramen voor en achter
- Electrische verwarmde spiegels
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Boordcomputer
- Stuurbediening
- Cruise Control
- VW Multimedia
- Radio/CD/MP3
- Navigatie
- Bluetooth
- Climate Control Airco
- Stoelverwarming voor en achterzijde
- Electrische stoelen met memory functie
- DSG automaat
- Alcantara lederen bekleding
- PDC met camera
- Privacy Glass
- Speciaal Uitlaatsysteem
- LED & Xenon verlichting
- 18" Lichtmetalen velgen
Voor meer informatie over deze unieke auto zoek even contact met Wilmsen Automotive waar de koffie/thee altijd klaar staat!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.